Hoe te bestellen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en klikt op ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan je de betaling afronden of verdergaan met winkelen.
Wanneer jouw bestelling compleet is, klik je op 'Afrekenen' en volg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:

  • iDEAL
  • Afterpay
  • Fashioncheque

Worden er betaalkosten berekend?
Nee, wij rekenen geen betaalkosten.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Verzenden

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 75,-. Voor bestellingen onder de € 75,- betaal je wel verzendkosten. Wij hanteren de volgende verzendkosten:

• DHL - € 4.95

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 5 werkdagen te leveren. De verzending wordt gedaan door DHL, zij bezorgen niet op zondag en feestdagen.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?   
Nee, met jouw aankoop via de webshop spaar je geen punten.

Retourneren

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze eerst bij ons per mail zijn aangemeld. De artikelen zijn onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?  
Voor het retour sturen van een bestelling, rekenen wij € 4,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het terug te storten bedrag. 

Wat is de procedure bij een retour?
Meld je retour aan via info@uptodatemode.nl. Je ontvangt binnen 3 dagen van ons een email met daarbij een retourlabel. Vul het retourformulier in en sluit deze bij het artikel in de verpakking. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van DHL. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van ontvangst.

Terugbetaling:
Na ontvangst van de retournering, wordt het aankoopbedrag min de retourkosten van € 3,95 teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Indien je voor de betaalmethode Afterpay hebt gekozen, wordt het retourbedrag hierop verrekend. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven. 

Kan ik de bestelling omruilen?
Als je een artikel wilt omruilen, dien je het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuur je via onze normale retourprocedure terug. Ook voor deze retourzending wordt er € 3,95 berekend. Uiteraard is het ook mogelijk om het artikel kosteloos om te ruilen in één van onze winkels.

Klachten

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, kan je dit aan ons retourneren. Stuur een email naar info@uptodatemode.nl en geef aan om welk artikel het gaat. Je ontvangt binnen 3 werkdagen bericht van ons. 

Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de email aan info@uptodatemode.nl of telefonisch via  0512-354007.